مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-25سياسي

بانوان مهمترین عنصر پیشرفت جوامع هستند 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: زنان و دختران جوامع مهمترین و اثرگذار ترین عامل پیشرفت جوامع هستند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعد از ظهر چهارشنبه در اجتماع دختران حاج قاسم که در گرگان برگرار شد، اظهار کرد: نقشی که بانوان و دختران در جامعه ایفا می کنند بسیار قوی تر و اثرگذار تر از نقش مردان جامعه است و این موضوع یکی از دلایل مهمی است که شیاطین عالم تلاش کردند از وجود زنان به عنوان نردبانی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کنند زیرا می دانند زنان مهمترین عناصر پیشرفت هر جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: هر جامعه ای اگر خواهان رشد و پیشرفت باشد مهمترین عصر آن بانوان هستند و اگر جامعه ای هم بخواهد به ذلت و تباهی برسد از مسیر سو استفاده از زنان آن جامعه به این هدف دست پیدا می کند.

گرزین با اشاره به اینکه در اجتماع حاج قاسم گرد هم جمع شدیم تا افق روشن پیشرو را ترسیم کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: دختران حاج قاسم گرد هم آمدند تا اراده های خود را یکی کرده و دست در دست هم داده و اراده های خود را برای ساختن ایرانی قوی به کار گیرند.

وی افزود: ما در 44 سال گذشته نقش موثر زنان در پیشرفت جامعه را تجربه کردیم پ دشمن از این تجربه موفق ما در هراس است و تلاش می کند تا این نقش مهم را از زنان بکیر اما به اهداف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مهمترین عنصر پیشرفت جوامع هستند 

بانوان مهمترین عنصر پیشرفت جوامع هستند